måndag 19 januari 2009

3

han tog av sig tröjan redan i hallen, vi hejpådigkramades och jag tänkte: hur ska det här gå.

mina känslor för honom är verkligen helt slut, men jag ville ha kuk och som han sa; vi har bra sex, så jag följde med honom in i soffan som stod omringad av tända stearinljus. som upplagt för romantik. han la ner mig på rygg och ur högtalarna sjöng amy om fuckery.

oj, jag har ingen behå på mig
, säger jag.
värsta turnon på honom. han for in under tröjan på mig med sina manliga men lena händer. kramade mina bröst och bet mig lite lätt. mina jeans åkte. trosorna åkte.
han tittade på mitt nakna nyrakade kön och mmm:ade lite innan han körde sin tunga nerifrån och upp mellan mina ben entvåtrefyra gånger.
han hånglade upp min fitta tills det rann ur mig.

jag pep lite smågroggy: jag vill ha din kuk i mig. nu.

vi trampade den bekanta stigen från soffan in i sovrummet och på sängen lyfte han upp mina ben och gav mig kuken. den undersköna jävla kuken.
vi stönade till samtidigt, av köttslig lust och kåthet. vi kom faktiskt samtidigt också.

det är något speciellt med det. en magisk upplevelse.

efteråt ritade han cirklar på min rygg med handen där han inte har bruten tumme. jag oljemasserade honom och lyssnade på hans ord om jagvetintevad. sen knullade vi igen innan det var dags för honom att gå hem och ringa sin flickvän.

1 kommentar:

  1. fyfan va hett men slutet alltså................ nej! nej! nej!

    SvaraRadera