tisdag 27 januari 2009

4

äntligen fick jag smaka på honom. killen jag spanat in på jobbet i flera månader.

först var det lite nervöst och spänt men sedan han kom ut ur duschen iklädd handduk och vi snicksnackat en stund var det som om alla spänningar släppt. våra kroppar behövde varandra och hans omskurna kuk passade så skönt i mig. och gud som han slickade. som om han var fitthungrig liksom och hade svultit i flera veckor. samtidigt frågade han om han kommit till himmeln. oj, hallå, det var ju jag som kommit dit. flera gånger om.

en kille som slickar med sådan lust och hunger gör mig kåt vid blotta tanken.

det är spännande att ligga med nya killar. man inspireras och utvecklas sexuellt, vilket alltid är bra. något jag alltid känt mig lite obekväm med är sextionian, men den här killen liksom lirkade in mig i den. först slickade han mig då jag låg på rygg, sen frågade han om jag hade lust att vända på mig medan han samtidigt som han slingrade sig in under mig och vände på sig samtidigt så att hans fina kuk hamnade i min munhöjd och jag kände inte mig det minsta obekväm utan tog den i munnen och njöt av att ge och få samtidigt. något som inte är helt lätt om man har en bra älskare. jag fastnar lätt i min egen njutning och blir lite paralyserad av den. men här funkade det bra och vi kom ett par gånger var. kan inte annat än önska att vi kommer ses igen. snart.

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar. :) Kul att du gillar det du läser, sånt känns alltid roligt.

    M

    SvaraRadera