måndag 1 juni 2009

8

En nätdejt var här i natt.
En blond, östermalmskille med en perfekt kuk.

När vi fått av oss kläderna tog jag mig en titt på honom och sög hans sköna kuk tills försatsen signalerade att det var nära. Han låg och kved "åh gud, så skönt" och smekte mig över håret och ryggen sådär skönt. Kuken var något sned, men helt perfekt längd och grovlek. Och den var stenhård.

När han fuktade sina fingrar och drog dem längs min nyrakade fitta så gick det en skön rysning genom hela kroppen på mig. Jag var så våt att någon ytterligare fukt inte behövdes. Han lekte med sina fingar över klitoris och upp och ner en stund och jag bara slöt ögonen och njöt. Han tog så fint på mig, försiktigt men närvarande.

Jag älskar långa och intensiva förspel.

Kuken gled så skönt in i mig från sidan medan han fortsatte att smeka min klitoris. Efter en stund började han smeka mig över stjärten och snart hade han ett finger där också. Jag var i himmeln och ville aldrig att det skulle ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar