torsdag 18 juni 2009

9

Vi låg med varandra senast för ett år sen. I måndags var det äntligen dags igen. Han har en otroligt vältränad kropp, bebismjuk hud, mjuka och goda kyssar, en perfekt kuk och så låter han så mysigt när jag tar på honom.

Först låg vi i soffan och hånglade som när vi var femton. Kyssar, smek och pulserande hjärtan. Är det inte underbart uppkåtande så säg. Efter en stund reste han på sig och drog av sig på överkroppen och knäppte upp sina jeans som jag snart slet av för att kunna ta honom i munnen. Hans kuk reagerade direkt och det var en fröjd att suga honom. Renrakad, nytvättad och fräsch! Det var nära att han kom ett par gånger men vi drog ut på det och flyttade in i sängen i stället.

Där kastade han ner mig och delade på mina ben och gav mig sin tunga på min våta fitta. Han slickade ganska tätt, alltså höll hela munnen nära min klitoris och mina blygdläppar. Jag är inte van vid det och tror att jag hade kommit om han backat någon millimeter, men det var bra att han inte gjorde det..

.. för när vi väl förenades - han i mig - så kom jag i en lång och skön orgasm när han låg ovanpå mig, nära nära så att klittan stimulerades samtidigt som han kom åt g-punkten. Jag tror att hela huset måste ha hört mig, jag kunde inte hejda mina vrål utan skrek rakt ut.

Vi vände på oss och jag red honom en stund med hans händer fästa under mina i huvudhöjd. Mitt långa hår hängde fram över brösten som guppade i takt med att våra kroppar rörde sig. När jag ökade tempot tog det inte lång tid förrän han sa åt mig att kliva av och sen kom han med en rejäl sats, skönt i min hand.

Efter bara tjugo minuter var han hård igen.. min kära vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar