söndag 19 juli 2009

10

Ett par nakna stunder till har passerat. Det är fint. Det är det. Om man kunde skriva med osynlig text så skulle jag försiktigt svepa med pennan här och skriva Jag tycker så bottenlöst mycket om den där mannen, men eftersom all text här syns så chansar jag inte. Det kan ta sönder allt det nakna.

Han var förra sommarens mest betydande nakna stund. Han är denna sommarens mest betydande person.

Det är som att han är svarvad ur mig. Så glödande perfekt känns det. Och när han säger att det är på-gränsen-skönt från första stund han känner insidan av mig, då slickar jag i mig och tänker att han kanske kommer välja mig ändå. Trots att jag inte är helt vacker på den nakna utsidan.

Direkt från det farliga jobbet kommer han. Hit till mig. Först är vi kompisar som dricker vanilla-te och byter mp3-filer med varandra. Sen säger han Killa mig här och sträcker ut sin bruna släta och i jobbet alltid hjälpande arm, och jag killar. Jag låter kärleken från mitt hjärta sippra ut genom mina konstgjorda naglar och killar honom. Det är en fin inkörsport, killandet. Vi byter nivå. Plötsligt är det tillåtet att smekas och mmm:ande blunda en stund och njuta. Våra kläder landar på golvet i soffan lite här och var och grannarna som är i sitt kök vägg i vägg med min soffa får höra oss komma ungefär lika tydligt som hans grannar fick höra oss komma en av sommarkvällarna för några dagar sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar